Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Μη με φοβάσαι – Μπάμπης Στόκας

Μη με φοβάσαι – Μπάμπης Στόκας


Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου
Πρώτη εκτέλεση: Μπάμπης Στόκας
Τρελαίνει τις πυξίδες τ’ ουρανού τ’ αγιάζι
κι ο κόσμος κατεβάζει τα ρολά
μου λες πως δεν μας παίρνει για πολλά
μα είμαι δίπλα σου καθώς βραδιάζει.
Σκιές και φώτα σ’ αυτοσχέδιο μπαλέτο
γέλια που σμίγουν μ’ αναφιλητά
στο χέρι μου ένα τσιγάρο σκέτο
που τη φωτιά σου μόνο αναζητά.
Μη με φοβάσαι, δώσε μου το χέρι
μαζί να ζήσουμε η νύχτα όσα φέρει
μη με φοβάσαι, δώσε μου το χέρι
είν’ ο έρωτας το πιο γλυκό μαχαίρι.
Τρελαίνει τις πυξίδες τ’ ουρανού τ’ αγιάζι
θολό ποτάμι ο κόσμος και κυλά
το ξέρω δεν με παίρνει για πολλά
μα είμαι δίπλα σου καθώς βραδιάζει.
Μη με φοβάσαι, δώσε μου το χέρι
μαζί να ζήσουμε η νύχτα όσα φέρει
μη με φοβάσαι, δώσε μου το χέρι
είν’ ο έρωτας το πιο γλυκό μαχαίρι.
Πάψε να ψάχνεις λόγο και σκοπό
σε ό,τι κάνω και σε ό,τι πω
ούτε που ξέρω γιατί σ’ αγαπώ
κι όμως μπορώ για σένα μπορεί να κοπώ
και σαν τσιγάρο να καώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου