Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Κόκκοι άμμου

Κόκκοι άμμου







Κάποιο από αυτά τα πρωινά θα προσπαθήσω να με ανεχτώ
Κάποιο από αυτά τα πρωινά δε θα ξυπνήσω από το όνειρο
Κάποιο από αυτά τα πρωινά τα φώτα δε θα σβήσουν
Κάποιο από αυτά τα πρωινά οι γλάστρες θα σταματήσουν να είναι γλάστρες
Κάποιο από αυτά τα πρωινά θα συγκεντρωθούμε γύρω από το τραπέζι με μία κούπα γάλα χωρίς να έχουμε τίποτα να πούμε
Κάποιο από αυτά τα πρωινά θα παραχωρήσω  τη θέση μου στη Lilja και τον Volodja
Κάποιο από αυτά τα πρωινά θα παίζω συνεχώς στο μυαλό μου την τελευταία σκηνή από τους Μοντέρνους καιρούς
Κάποιο από αυτά τα πρωινά θα πάψω να είμαι εξωσχολική
Κάποιο από αυτά τα πρωινά θα μπω στις  παλιές σελίδες ενός βιβλίου μαζί με τη δικιά μου μπεζ Foxy Lady χωρίς εισιτήριο επιστροφής
Κάποιο από αυτά τα πρωινά θα πατήσω  επιφυλακτικά το πόδι μου πάνω στο γρασίδι και μετά θα επιστρέψω  πάλι στο σπίτι
Κάποιο από αυτά τα πρωινά θα διαπραγματευτώ σκληρά με τη βελόνα ενός πικ απ για να μου δώσει τη θέση της
Κάποιο από αυτά τα πρωινά θα εκλείψει το ά ενικό πρόσωπο
Κάποιο από αυτά τα πρωινά θα τρυπώσει η μυρωδιά φρέσκου καφέ από τη χαραμάδα και θα μου κλείσει παιχνιδιάρικα το μάτι
Κάποιο από αυτά τα πρωινά θα ευχαριστήσω τον Norman Feels για το χέρι που μου έτεινε κάποια μέρα κάποτε
Κάποιο από αυτά τα πρωινά τίποτα δε θα γίνει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου