Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Ένα όνειρο χειμερινής νυκτός!

Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012

Ένα όνειρο χειμερινής νυκτός!


Καλωσήρθατε στον φανταστικό μου κόσμο!Είπα να μείνω για λίγο εδώ που είναι όλα τόσο όμορφα και γαλήνια.Ακούω μόνο όσα θέλω να ακούσω και βλέπω μόνο ό,τι θέλω να δω.

Μην χτυπάτε την πόρτα.Δεν θα ανοίξει κανείς.Φτιάξ'τε τη δική σας και μπείτε μέσα.Αυτή μου ανήκει σχεδόν δικαιωματικά.Έβαλα πολλή φαντασία για να την συναρμολογήσω.Κάθε πινελιά και μια σκέψη.Πάντα θετική.Αυτές μου έμειναν μόνο εδώ μέσα.Οι μπογιές μαγικές.Αγγίζουν τον καμβά και ό,τι βάφουν, γίνεται αληθινό.Σαν παιδικό παραμύθι!

Λίγο πιο πέρα έχω βάλει μια κούνια.Κάθησα σήμερα κι ένιωσα ένα χέρι να με σπρώχνει και να με στέλνει ψηλά.Ζωντανά χαμόγελα έβγαιναν αβίαστα από το πρόσωπό μου.Να σημειώσω να τα θυμάμαι.Μπορεί να αργήσουν να ξαναβγούν.

Ύστερα ξάπλωσα στο καταπράσσινο γρασίδι που φύτεψα με τα χέρια μόνη μου.Μύρισα την πρασσινάδα, το χώμα και κοίταζα τον ουρανό.Έφτιαξα ζωάκια με τα σύννεφα και με τα δάχτυλά μου κόντρα στον ήλιο.Το αεράκι, μου ΄φερνε ένα τσουλουφάκι στα μάγουλα και χαϊδεύοντάς με, νανουρίστηκα και κοιμήθηκα!

Μη με ξυπνάτε.Αφήστε με λίγο να χαλαρώσω στον κήπο μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου