Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Οι "Φωνές Βοώντων εν τω δικτύω" συνεντευξιάζονται με την BARBIE

ΒARBIE'S HYSTERECTOMY

H "ΥΣΤΕΡΕΚΤΟΜΗ ΤΗΣ BARBIE" ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ 5
ΓΙΑΤΡΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ, ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΖΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΝΩ ΑΣΚΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΑΠΟ ΧΟΜΠΥ.
ΓΙΑ ΤΗΝ "ΥΣΤΕΡΕΚΤΟΜΗ ΤΗΣ BARBIE" ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ:
Αρης Μακρίδης Μπάσο, χορωδία - Oδυσσέας Δούρειος Τύμπανα, χορωδία - Πάρις Αντωνίου Λέξεις,φωνή, ukulele, χορωδία
Ροβέρτος Σπίντας Κιθάρα, melodica, harmonica, χορωδία - Λαυρέντης Άνθης Τενόρο σαξόφωνο, χορωδία^

Οι "Φωνές Βοώντων εν τω δικτύω" συνεντευξιάζονται με την BARBIE

Γιατί γαμώ το κέρατό  μου Υστερεκτομή της Barbie?
Ποιό τραγούδι  θέλεις ' ακούσεις την ώρα που πεθαίνεις?
Ποιά είναι η ερωτική σου φαντασίωση?
Ποια.....?
Τα μέλη της Barbie's Hysterectomy" απαντούν  στις ερωτήσεις του Palioxaraktira χωρίς να χρησιμοποιήσει αναισθητικό και μας παρουσιάζουν τα νέα τους τραγούδια.
Live Barbie at Ghost House

Στιχοι των "ΥΣΤΕΡΕΚΤΟΜΗ ΤΗΣ BARBIE"

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Barbie's Live
MORGUE βρηκα τον μαρτη
μεσα στην ψιχα του ψωμιου
κι ενα γλυκο
πεπερασμενο ρημα αφαγο
ειμαι κι εγω
μες’ το κλουβι του παγωνιου
και περιμενω στη σειρα για τον παραδεισο
μα κατω απ’ τα λογια σου
αντεχω λιγο ακομα
και δεν μπορω
να υπομενω αλλο τ’ αδικο
σκουρα φωνη γινεται ή ανασα το χειμωνα
και μου λερωνει με αιμοπτυση το σαβανο
ταισε με κολλυβα
γλυκα παξιμαδια
και κρυο νερο
ποτισε μου τα χναρια
για να μη χαθω
βαθια μες’ στο χωμα
μην σκαψεις ακομα
ζεστος ειμαι εγω
μες’ το κλουβι του παγωνιου
και περιμενω στη σειρα για τον παραδεισο
 
CANDY βρισκομαι γυρω σου τυφλος
παλιο φιλι στα χειλη εμπρος
ζωη μου ζησε με
ξανανοιξε με λυσε με
νιωθω στα χερια μου κενο
δεν θα με βρεις
δεν θα σε βρω
βρισκομαι γυρω σου τυφλος
παλιο φιλι στα χειλη εμπρος
ζωη μου ζησε με
ξαναλλαξε με σβησε με
νιωθω στα χερια μου κενο
δεν θα με βρω
κι ακουω τα λογια σου να τρεχουν στον τοιχο
οπλες αλογων πατουν με τραβαν απ τον υπνο
ζησε τα λογια σου ειπες
η ζησε τις ωρες μα ζησε
κι ακουω τα λογια σου να πεφτουν αργα
αδεια φωνη να χτυπα μ’ οση αληθεια εχει μεινει
απ’ ολα τ’ αστερια μου ’πες σιγα
προτιμω τα κουρελια
 
CARRIONS ON MY PATIO γυπες στο μπαλκονι μου
σκυφτοι προσκυνητες
προτερου βιου νομιμοι κληρονομοι μου
λασπη πατανε πινουν χιονι
δεν ψυθιριζουν τραγουδανε
«μονο μη φυγεις μονο μη φυγεις»
κι οσα στα ματια τους χωρανε
ειν’ ενα αυριο αδειο αδειο
γυπες στο μπαλκονι  μου
σκυφτοι προσκυνητες
στενα τα ρουχα μου φορανε
πανω απ οσα ταξιδια εγω δεν εκανα
τις πολεις που αφησα καταχαμα
τις ραγισμενες μασκες
τους μιμητες τους μιμους των πουλιων
τα μαγια στ ακροδαχτυλα
τις κυριακες που ξεχασα
τις αλλες που ανταλλασσα νεκρους
με το γελακι των ματιων σου
κουφη ντροπη στις καννες των οπλων μου
και τα σημαδεμενα τραπουλοχαρτα
απο τα σκατα των αρουραιων – respect
τελεια συζυγος η σκαλα που εσπασε
και τα βηματα να συνεχιζονται
σαν ζωντανος επιλογος
σαν ομολογια υπο το φως μιας αλλης φλογας
γυρω απο τα χειλη του κλοουν
κοκκινες ειν’ οι χαντρες του θαυματος
ταιριαζουν στα χερια μου μονο οταν γλυστρανε
γυπες στο μπαλκονι μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου