Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ -14-

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ -14-







από filoxenoumenospoiitis Οι μελλοθάνατοι με ξυρισμένα κεφάλια παρακολουθούν εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που πάνω τους οι θλιμμένες μορφές των παιδιών βυθίζονται σε διαστημικούς περιπάτους.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΠΟΙΗΤΩΝ
Εξαρτημένος από την αστρόσκονη απόφοιτος της διάσημης σχολής
μόδας υπερασπίζει γάτες, σκυλιά, πουλιά και αγναντεύει την θάλασσα
της εξόντωσης.
Μπορεί κανείς να θαυμάσει τα αδικημένα από τη φύση σκληρά του μάτια
τις νευρικές πινελιές σκοτεινών χρωμάτων ενός άλλου θεού.΄
Ο ίδιος άριστος ξιφομάχος είχε πάψει από χρόνια να προκαλεί τους
φτωχούς αντιπάλους του.
Μόνο κάπου κάπου τα χέρια του σχημάτιζαν το εσωτερικό τοπίο του
πόνου του. Κάποτε ανακάλυψε πίσω από τις τραβηγμένες κουρτίνες
του σαλονιού του την μονοτονία του σύμπαντος.
Γέλασε μ’ αυτήν του την ανακάλυψη και γεμάτος χαρά έτρεξε με την 
κόκκινη κάπα του υπό τα βλέμματα χιλιάδων αστεριών στην έρημο
της απέραντης μοναξιάς του.
Η θλίψη μέσα στην ηρωική του ύπαρξη δεν τον άφηνε ήσυχο.
Από τις επτά το πρωί η φωνή του απλωνόταν στο καθημερινό
θαύμα της ζωής.
Οι χαμένες αγάπες τον κοίταζαν μέσα από την ομορφιά του πρωινού.
Θεέ μου: πλημμύρες, πυρκαγιές, ξηρασίες, πόλεμοι, πείνα κι αυτός 
μπροστά στον καθρέφτη να χαμογελάει στο φθινόπωρο.
Όσο περισσότερο η διερεύνηση του κόσμου αποτυπώνεται στην παλάμη
μου τόσο πιο εύκολα θα μου φυτέψει μια σφαίρα στο κεφάλι.
Η φιλοσοφική έρευνα με την ήρεμη όψη της γίνεται βίαιη όταν ο Θεός 
της θυμίζει την παιδική της ηλικία.
Μούσα της μάθησης ανήθικη μητέρα του ποιητή τα κόκκαλά μου δεν 
αντέχουν τόσους αιώνες δίχως σώμα.
Στην θέα του γυμνού σπούδασα την ζωγραφική μου.
Παλιά πίστευα ότι ίσως κάποτε θα μπορούσα να κρατήσω στα 
αδύνατα λεπτά δάχτυλά μου την πένα της ευτυχίας.
Τώρα που τα χρόνια και τα όντειρα σέρνουν χαμένους πολεμιστές τώρα 
που η μοναξιά σας στα υγρά μου μάτια γίνεται βροχή και παρασέρνει 
τα κάστρα της αυτοκρατορίας μου τώρα σας έχω ανάγκη.
www.filoxenoumenospoiitis.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου