Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Θα ήθελα ο έρωτάς μου με τη Ζέτα να κρατήσει για πάντα!

ull in love o Χατζηγιάννης

Θα ήθελα ο έρωτάς μου με τη Ζέτα να κρατήσει για πάντα!

 






Πιο χαλαρός και «ανοιχτός» από ποτέ ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μίλησε για τη σχέση του με τη Ζέτα Μακρυπούλια. «Νομίζω ότι δεν έχω ξανανιώσει αυτό που αισθάνομαι αυτήν την περίοδο. Είναι κάτι πρωτόγνωρο για μένα, κάτι πολύ δυνατό, πολύ ουσιαστικό. Είναι σαν να ανακαλύπτω τον εαυτό μου από την αρχή. Η μάλλον σαν να ξύπνησαν πλευρές του εαυτού μου που κοιμούνταν», αποκαλύπτει ο τραγουδιστής στο περιοδικό «Down Town».

Ανέφερε μάλιστα ότι η δημοσιοποίηση της σχέσης τους δεν ήταν αρχικά στις προθέσεις τους, αφού τους αρέσει να κρατούν ένα χαμηλών τόνων προφίλ. «Η αρχική μας πρόθεση ήταν αυτό που έχουμε να το ζήσουμε κλειστά και προσωπικά. Αλλά μετά έγινε τόσος ντόρος που κατά κάποιον τρόπο ξέφυγε από τον έλεγχό μας. Αν μπορούσα να το περιορίσω, θα το έκανα, όμως ήταν δύσκολο να γίνει. Δεν υπήρχε σχέδιο, μόνο η παρόρμηση της στιγμής. Το έφερε ο χρόνος από μόνος του. Η σχέση δεν είναι μαθηματικά. Ούτε και η ζωή. Δεν περίμενα ότι θα ερωτευθώ ξανά. Αλλά από την άλλη, ο έρωτας έρχεται χωρίς να σε ρωτήσει. Κι όταν και για όσο συμβαίνει αυτό, πρέπει να το ζεις και να το απολαμβάνεις», εξομολογήθηκε.



Το ζευγάρι πάντως φαίνεται πως διανύει μια από τις καλύτερες περιόδους της σχέσης τους και ο Μιχάλης δηλώνει ερωτευμένος. «Θα ήθελα να κρατήσει για πάντα, αλλά ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα στην ζωή. Όσο εκπληρώνεις στόχους και επιθυμίες, τόσο αυξάνεται και η ανασφάλεια μήπως χαθούν μια μέρα και επιστρέψεις κάπου όπου δεν θες. Θα ήθελα αυτό το παραμύθι να κρατήσει, όμως, από την άλλη, είμαι έτοιμος για κάθε ενδεχόμενο».


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου