Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Σαν ψέμα αληθινό


 Σαν ψέμα αληθινό
 Συγνώμη για τις άσχημες εκφράσεις, αλλά έπρεπε να τις χρησιμοποιήσω αυτούσιες.. καλημέρα σας
 
Πως με σιχαίνεσαι μου είπες κάποιο βράδυ
Μα δεν κατάλαβα ποτέ μου το γιατί
Ίσως να έφταιγε το μέσα μου σκοτάδι
Ή που κατέλυσα την κάθε σου σιωπή...

Μου είπες πάλι πως δεν θέλεις να με ξέρεις
Με εκδικήθηκες λες κι ήμουνα εχθρός
Και σου απάντησα:"Ξανά θα υποφέρεις"
Μα για τον έρωτα δεν βρίσκεται γιατρός...

Κάνεις τα πάντα για να φύγω μακριά σου
Και κάθε μέρα γέρνω λίγο προς τη γη
Κάθε που σκύβω και φιλώ τα γόνατά σου
Εσύ μου κόβεις με τσεκούρι τη ζωή...

Πως με βαρέθηκες μου είπες κάποιο βράδυ
Κι εγώ το πίστεψα σαν ψέμα αληθινό
Μα θα πεθάνω πριν να πέσει το σκοτάδι
Κι όπως με θέλεις το πρωί θα γεννηθώ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου