Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Η μελαγχολία της Ευτυχίας



2 Ιουλίου 2011








Η ευτυχία είναι ποθητή από τους περισσότερους ανθρώπους και για αυτήν αγωνίζονται.

Είναι η κατάσταση που έχει ως στόχο να φέρει ικανοποίηση και ειρήνη. Παρόλα αυτά αυτή η έννοια είναι μια απλή πίστη σε μια πολύ
περίπλοκη ύπαρξη.
Τελικά, μπορεί η ευτυχισμένη ζωή να είναι και καλή ζωή;
Η κατάθλιψη είναι μια κατάσταση που κατά κύριο λόγο καθορίζεται από γενική έλλειψη χαράς. Σε αυτήν την σύγχρονη εποχή μπορούμε να διορθώσουμε αυτό το συναίσθημα. Η ιατρική έχει αναπτυχθεί ώστε να μπορεί να διεγείρει τον εγκέφαλο προς μια πιο χαρούμενη κατάσταση, έτσι ώστε ένα άτομο μπορεί να ζήσει μια ευτυχισμένη ζωή.
Ωστόσο, ας υποθέσουμε ότι υπάρχει ένας καλλιτέχνης που προσπαθεί να δημιουργήσει μεγάλα και αξέχαστα έργα για να παρακινήσει τον κόσμο, αλλά οι μεγάλες στιγμές της έμπνευσής του φτάνουν μόνο όταν αισθάνεται βαθιά καταθλιμμένος. Μπορούμε να το διορθώσουμε αυτή την κατάθλιψη και τον καταλάβει ευτυχία, αλλά θα συντρίψουμε τα όνειρά του με αυτόν τον τρόπο. Είναι η ζωή αυτού του ανθρώπου καλύτερη όταν είναι γεμάτη από ευτυχισμένη ικανοποίηση ή από κατακτήσεις που γεννά η θλίψη;
Πρόσφατα με έχουν καταλάβει αισιόδοξα αισθήματα, λόγω του ότι μου αρέσει και έχω απορροφηθεί από την δουλειά μου. Το κακό, όμως, είναι ότι αισθάνομαι να με εγκαταλείπει το κίνητρο και η έμπνευση να γράφω για το blog.
Αν και εκτιμώ ότι αυτή η κατάσταση είναι ένα βήμα βελτίωσης και προς την σωστή κατεύθυνση, αισθάνομαι μπερδεμένη.
Η ευτυχία φέρνει ικανοποίηση, αλλά πολύ φοβάμαι, ότι δεν είμαι ακόμα έτοιμη να συμβιβαστώ με τα νέα δεδομένα της ζωής μου.
Λέτε να φτάσω να αναπολώ την μιζέρια μου;

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα "κουβαλάω" την Ευτυχία, μέχρι να πεθάνω...
μια και έχω αυτό το όνομα!
Από Idea Studio http://img1.blogblog.com/img/icon18_email.gif

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου