Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Bανέσα Αδαμοπούλου


Bανέσα Αδαμοπούλου «Θεωρώ πιο γλυκό ένα κουταβάκι, παρά ένα μωράκι τώρα».

Published by in My Work


Ελλάττωσε τις εμφανίσεις της για να γράψει το πρώτο της βιβλίο -ένα μυθιστόρημα. Πώς βλέπει την κατάσταση της χώρας και τη συνέχεια της επαγγελματικής της πορείας;







 Που σας βρίσκουμε αυτή την περίοδο ;
Συνεργάζομαι με μία project band τους Τea Sleep 4Ys. Παίζουμε σε διάφορα μαγαζιά διασκευάζοντας πασίγνωστα τραγούδια, κατά κύριο λόγο ξένα pop –rock –punk.
Η δισκογραφία έχει πεθάνει ;
Η δισκογραφία μάλλον ναι. Η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ.
Πολλοί τραγουδιστές  που ήταν στην πρώτη γραμμή τώρα πια δεν είναι. Μήπως η κρίση λειτούργησε αξιοκρατικά ;
Δεν μπορούμε στην Ελλάδα να μιλάμε για αξιοκρατία. Αμφιβάλλω αν θα υπάρξει ποτέ. Δε πιστεύω ότι όλοι αυτοί που είναι ψηλά είναι επειδή το αξίζουν. Από την άλλη σίγουρα γίνεται ένα ξεκαθάρισμα και κάποιοι πάνε σπίτι τους. Οι  μέτριοι δυσκολεύονται να βρουν δουλειά.
Η κρίση πως έχει επηρεάσει τη δουλειά σας ;
Η κρίση έχει επηρεάσει περισσότερο τον κόσμο που δεν βγαίνει και τα μεροκάματα. Τα κασέ έχουν πέσει δυστυχώς. Οι επιχειρηματίες βρήκαν ευκαιρία να σου δίνουν λιγότερα
Το τραγούδι σας έχει φέρει χρήματα ;
Χρήματα σε σχέση με ποιόν? Σε σχέση με έναν εφοπλιστή όχι. Σε σχέση με έναν μέσο άνθρωπο ναι.
Πάντως έχετε την πολυτέλεια να μη δουλέψετε για μεγάλα χρονικά διαστήματα..
Ναι. Το έχω κάνει κιόλας. Όχι πάρα πολύ μεγάλα όμως.
 Ήταν όνειρο ζωής να γίνετε τραγουδίστρια ;
Δεν ξέρω αν ήταν όνειρο ζωής. Δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο όνειρο για το μέλλον μου. Ήταν διάφορα πράγματα που έκανα και συνεχίζω και κάνω. Δε βάζω κάποια συγκεκριμένες ταμπέλες. Νομίζω πως έτυχε και ασχολήθηκα.  Πως λέμε μ’αρέσει να χορεύω ας πάμε σε ένα κλαμπ να χορέψουμε να με δούνε. Κάπως έτσι. Το να τραγουδάω βέβαια πάντα μου άρεσε και μου αρέσει
Πως μία κοπέλα με πτυχίο Ιστορίας κατάφερε να  βγει στην  καλλιτεχνική επιφάνεια και να κάνει τον πρώτο της δίσκο ;
Έγινε τελείως τυχαία αυτό. Έκανα από το πουθενά μία γνωριμία και μου πρότειναν να κάνω τότε το cd αυτό. Ούτε το κυνήγησα ούτε τίποτα. Δούλευα δύο χρόνια μόνο σαν τραγουδίστρια.
Πως βιώσατε την απότομη επιτυχία που γνωρίσατε με τον πρώτο σας δίσκο ;
Δεν το έχω πει ποτέ ξανά. Εκείνη η περίοδος ήταν η μία από τις χειρότερες περίοδος της ζωής μου. Φαίνεται αντιφατικό και ξέρω ότι δεν  θα  το περίμενε κανείς. Πριν από την περίοδο της επιτυχίας περνούσα πολύ καλύτερα και τώρα ακόμα πιο καλά.
Έχετε περάσει δύσκολα ψυχολογικά. Έχετε κάνει ψυχανάλυση ;
Βέβαια. Και στον ειδικό και μόνη μου. Κάθε άνθρωπος έχει υποχρέωση να ασχολείται με τη ψυχή του.
 Τι χρειάζεται για να βγει ένας νέος τραγουδιστής σε μια τόσο δύσκολη περίοδο ;
Σίγουρα να είναι καλός σε αυτό που κάνει, να έχει μυαλό και ταλέντο. Πρέπει οπωσδήποτε να αγαπάει αυτό που κάνει.
Δε χρειάζεται και δημόσιες σχέσεις;
Είμαι ο πιο ακατάλληλος άνθρωπος να μιλήσω για δημόσιες σχέσεις.
Σας έχει κοστίσει αυτό ;
Σου κοστίζει ότι σε ενοχλεί κάτι. Όταν κάνεις αυτό που θέλεις δε το λογαριάζεις.
Είστε από τα παραδείγματα που έκαναν το μεγάλο μπαμ και κατάφερε να κρατηθεί στην επικαιρότητα. Είναι ο αυτοσκοπός του κάθε καλλιτέχνη;
Δε νομίζω ότι έχω παραμείνει στην επικαιρότητα αλλά δεν είναι κάτι που με απασχολεί.
Το τραγούδι που βγάλατε για τις ανάγκες της ταινίας Λούφα και Παραλλαγή -Σειρήνες στο Αιγαίο είχε συμμετοχές ανθρώπων από τον χώρο της υποκριτικής και του μοντελινγκ. Πιστεύετε ότι η ενασχόληση με το τραγούδι ανθρώπων από άλλους καλλιτεχνικούς χώρους μειώνει τις θέσεις εργασίας για εσάς τους τραγουδιστές;
O κόσμος γνωρίζει τι πάει να δει. Όταν πας να δεις κάποιον που δεν έχει φωνή πας μάλλον μόνο να τον δεις και όχι να τον ακούσεις.
Υπάρχουν τέτοια παραδείγματα ;
Μόνο τέτοια παραδείγματα υπάρχουν.
Δε σας νευριάζει αυτό ;
Δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη ώστε να με νευριάσει.
Ούτε η πρόσκαιρη επιτυχία των παιδιών από τάλεντ σόου σας ενοχλεί ;
Είναι πολύ άσχημο και στενόχωρο γι αυτά τα παιδιά. Τα καταλαβαίνω τα παιδιά που θέλουν να ακολουθήσουν το όνειρό τους. Έχει αρχίσει και με στενοχωρεί αλλά πρέπει να είσαι έξυπνος και να ξέρεις ότι θα σε χρησιμοποιήσουν στο παρόν και τι πρόκειται να γίνει στο μέλλον
Δε σας λείπει η μεγάλη πίστα ;
Καθόλου. Ήταν κάτι το οποίο δε μου ταίριαζε. Πριν από μερικά χρόνια δεν υπήρχε το σκηνικό των λάιβ εμφανίσεων με τη δική σου μπάντα. Υπήρχαν τα μπουζούκια και το έντεχνο και έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα στα δύο. Ποτέ δεν ήμουν το εντέχνου. Τώρα πια έχει ανοιχτεί ο δρόμος για να κάνεις τις επιλογές σου. Αυτό που γίνεται παντού στον κόσμο.
Έχετε νοιώσει κίνδυνο δουλεύοντας νύχτα ;
Ποτέ δεν αισθάνθηκα ότι κινδύνεψα.
Ναρκωτικά υπάρχουν το βράδυ ;
Και το βράδυ αλλά και τη μέρα. Τα ναρκωτικά υπάρχουν ακόμα και στα σχολεία. Πάντα θα υπάρχουν. Δεν χρειάζεται να κρυβόμαστε.
Έχετε δοκιμάσει ;
Ποτέ.
Σας χαλάει κάτι στη νύχτα ;
Δε μπορώ όμως να επικοινωνήσω με τον κόσμο της νύχτας. Την πρώτη φορά που δούλεψα σε ένα μαγαζί της Λ. Βουλιαγμένης ήθελα να φύγω. Αναρωτήθηκα ¨τι κάνω εγώ εδώ?΄΄
Σας έχουμε δει σε διάφορα είδη τραγουδιού από ποπ τραγούδια μέχρι πιο λαικά. Τελικά τι καλλιτέχνης είστε ;
Αυτά έγιναν δοκιμαστικά. Δεν είχα βρει αυτό που ακριβώς ήθελα να κάνω γιατί επηρεαζόμουν από διάφορους ανθρώπους γύρω μου. Δεν είμαι λίγο απ’όλα. Αυτό που κάνω τώρα με αντιπροσωπεύει. Δε θα μπορούσα να ξανανέβω σε πίστα.
Προσπάθησαν να σας βάλουν σε ένα καλούπι που δε σας ταίριαζε ;
Μα και εγώ η ίδια προσπάθησα να παίξω έναν ρόλο που δεν ήμουν εγώ. Δεν ξέρω γιατί το έκανα. Προφανώς έπαιρνα ένα feedback από τους γύρω μου και ήμουν μπερδεμένη στο τι ήθελα να κάνω. Τώρα αισθάνομαι άνετα σε αυτό που κάνω.
Θεωρείτε πως έχετε κάνει λάθος επιλογές ;
Έχω κάνει μόνο λάθος επιλογές. Δεν μετανιώνω για κάτι. Ότι έχω κάνει από τη πρώτη μου δισκογραφία και μετά μέχρι και ένα-δύο χρόνια πριν ήταν όλα λάθος. Μου έκανε καλό σε άλλα πράγματα. Ακούγεται λίγο κλισέ αλλά βρήκα την ταυτότητα μου. Έκανα φόκους και σε άλλα πράγματα.
Υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο  που σας έχουν πληγώσει ;
Σε αυτή τη δουλειά παίρνεις ότι δίνεις. Δεν έδωσα αυτό που περίμεναν ορισμένοι γύρω μου.
Έχετε φοβηθεί για το μέλλον σας ;
Φυσικά. Φοβάμαι και σκέφτομαι και προσπαθώ να βρίσκω λύσεις διάφορες. Δε θέλω να πιέζω τη ζωή. Προτιμώ να κοιτώ το παρόν μου.
Αν δυσκόλευαν τα πράγματα θα γυρίζατε στο πτυχίο σας ;
Στο πτυχίο δε θα γύριζα ποτέ. Δε μπορώ τις δουλειές που με βάζουν σε καλούπια. Κάνω πολλά πράγματα ανεξάρτητα από το τραγούδι. Οπότε μπορώ να ασχοληθώ με αυτά. Αυτό που έχω ανάγκη σαν άνθρωπος είναι να εκφράζομαι. Τότε είμαι οκ.
Σας άρεσε το τραγούδι μας στη Eurovision ;
Έχω να ασχοληθώ από τον Σαρμπέλ. Πιστεύω πως ο θεσμός έχει χάσει την αίγλη του και τη χαρά του. Έχει γίνει τελείως εθνικό θέμα.
Τελικά πόσο λαμπερός είναι ο κόσμος της showbiz ;
Πολύ λαμπερός. Ο κόσμος όμως είναι πολύ έξω από την πραγματικότητα. Πραγματικά νομίζει ότι ένα πρόσωπο που έχει δει στη τηλεόραση πέντε φορές νομίζουν ότι είναι σελέμπριτι. Αυτό με φρικάρει.
 Τι ρόλο παίζει η εξωτερική εμφάνιση για εσάς ;
Πολύ σημαντικό. Είναι μέρος της δουλειάς μου . Ειδικά στο ποπ ροκ rnb είδος που με ενδιαφέρει πρέπει να το επικοινωνώ
 Σας έχουμε δει και σε αντρικά περιοδικά με μαγιώ. Είναι και αυτό μέρος της δουλειάς σας ;
Όχι αυτό δεν ήταν μέρος της δουλειάς μου. Μια καλοκαιρινή φωτογράφιση ήταν. Δεν το μετάνιωσα αλλά ήταν περιττό. Δεν προσέφερε κάτι εκτός από οφθαλμόλουτρο στους άλλους.
Θα αλλάζατε κάτι πάνω σας ;
Όχι.
Eίχατε δηλώσει παλαιότερα ότι θέλατε να βάλετε στήθος ;
Το είχα σκεφτεί αλλά ευτυχώς άλλαξα γνώμη.
Αν κάνατε πλαστική θα το λέγατε ;
Δυστυχώς έχουμε ξεχάσει πως είναι να γερνάει μία γυναίκα. Είμαι υπέρ σε αυτό το πράγμα. Μακάρι οι γυναίκες να έχουν χρήματα να κάνουν.
Γυρνάω λίγο στο παρελθόν. Ως παιδί πως ήσασταν ;
Μου άρεσε που ήμουν κοριτσάκι, αλλά ήμουν μορτάκι. Έστηνα καβγά από το πουθενά , έχουμε παίξει και ξύλο μεταξύ μας.
 Εσείς πως διασκεδάζετε ;
Μου αρέσουν οι πιο μικροί χώροι. Τα μέρη που δεν έχει πολύ κόσμο. Δεν μπορώ τον πολύ κόσμο. Πιστεύω ότι όπου είναι πάρα πολύ κάτι δεν πάει καλά και συνήθως εκεί στερείται η ποιότητα. Θέλω πιο ελεγχόμενα πράγματα.
Η δημιουργία οικογένειας είναι κάτι που σας περνάει από το μυαλό ;
Ο γάμος δεν μου περνάει καθόλου από το μυαλό. Δεν έχω φανταστεί ποτέ στη ζωή μου νυφικό. Είναι κάτι που με πνίγει. Μέχρι πριν λίγα χρόνια όταν μου έλεγαν ότι παντρεύονται κοπέλες πριν τα τριάντα με έπιανε κατάθλιψη.  Οικογένεια δεν ξέρω. Δεν είναι κάτι που έχω ανάγκη αυτή τη στιγμή.
Εάν ερχόταν ένα παιδί στη ζωή σας θα τα παρατούσατε όλα για να αφοσιωθείτε στη μητρότητα ;
Όχι. Στο λέω τώρα επειδή δε με αγγίζει καθόλου αυτή τη στιγμή. Σε αυτή τη φάση θεωρώ πιο γλυκό ένα κουταβάκι παρά ένα μωράκι.
Είστε άνθρωπος της σχέσης ;
Δε νομίζω ότι είμαι άνθρωπος της σχέσης,
Το παρελθόν σας που ξέρουμε το έχει καταρρίψει από μόνο του..
Έτυχε. Το θέμα είναι να αντέχεις τον άλλον και να μη βαριέσαι. Γενικά δε μ αρέσουν τα μόνιμα πράγματα. Δε μπορώ τη ρουτίνα.
Πως είναι ο ιδανικός σύντροφος για εσάς ;
Θέλω να είναι έξυπνος, ανοιχτόμυαλος και να μην είναι Ελληναράς. Με κάνουν να βαριέμαι άνθρωποι που επαναλαμβάνονται ή άνθρωποι που δεν έχουν κάτι να πουν.
Αισθάνεστε γεμάτη όσον αφορά τα συναισθηματικά σας ;
Είμαι χαρούμενη.
Είστε ερωτευμένη ;
Δε ξέρω τι να σου απαντήσω. Δεν ξέρω τι σημαίνει να είσαι ερωτευμένη! Είμαι αυτό που είπες. Γεμάτη. Δεν είχα ποτέ παράπονο από τα αισθηματικά μου..

ΕΓΩ  Weekly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου