Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Η Καρδιά που δέχτηκε γράμμα από την Αγάπη!



Η Καρδιά που δέχτηκε γράμμα από την Αγάπη!



1 Vote


Αγαπητή Καρδιά ,
Έχουμε καιρό να τα πούμε. Παλιά συνήθιζα να σου κάνω για ώρες παρέα μα τον τελευταίο καιρό άλλαξαν πολλά. Με αποφεύγεις , δεν μου μιλάς , δείχνεις να μην με χρειάζεσαι , είναι σαν έχεις μια πόρτα ανάμεσα μας  και εσύ όχι απλά την κλείδωσες , την έχτισες για να μην έχω καμιά ελπίδα να σε ξαναδώ. Γλυκιά μου Καρδιά καταλαβαίνω πως με όσα έγιναν πληγώθηκες πολύ , θύμωσες αλλά αυτό που εσύ δεν καταλαβαίνεις είναι πως δεν έφταιγα εγώ . Δεν βάζω εγώ τους κανόνες ,ούτε μπορώ να ελέγξω τις καταστάσεις.
Το ήξερες πάντα, ότι είμαι σύμμαχος κι όχι εχθρός σου . Με το να κρατάς την πόρτα κλειστή κάνεις κακό και στις δύο μας. Έχουμε ανάγκη η μία την άλλη πρέπει να το καταλάβεις , εσύ χωρίς εμένα είσαι σαν ένα δοχείο όμορφο αλλά άδειο… Εγώ χωρίς εσένα είμαι απλά χωρίς σπίτι. Μην συμβιβάζεσαι με τον Πόνο , την Πικρία , την Μοναξιά ,δεν είναι φίλοι σου αυτοί , θα σε εγκαταλείψουν στην πρώτη ευκαιρία.
Αυτό που με θλίβει είναι πως δεν είσαι η μόνη που αντιδρά έτσι , οι περισσότερες Καρδιές έχετε υποπέσει στην παγίδα του Πόνου , με έχετε διώξει μακριά κι αν συνεχίσετε θα χαθώ . Δεν σου ζητώ να ξανασκεφτείς τίποτα για μένα. Απλά σκέψου τον Κόσμο χωρίς Αγάπη, σκέψου πόσο μάταια θα είναι όλα , θα είναι όλοι οι άνθρωποι μόνοι , δεν θα νιώθουν παρά ένα ατέλειωτο κενό που με τίποτα δεν θα γεμίζει , τα μάτια θα είναι θλιμμένα , και τα χείλη θα είναι κλειστά γιατί ποιος θα τους δίνει ένα γλυκό χαμόγελο; Κανείς! Κι εσύ , μην νομίζεις πως κι εσύ δεν θα επηρεαστείς θα είσαι σαν ένα παλιό σκονισμένο κελάρι …
Με την ελπίδα πως θα σκεφτείς σοβαρά όσα σου γράφω και θα μου δώσεις την ευκαιρία να ξαναμπώ στην ζωή σου , να την ομορφύνω ,κάπου εδώ θα σε αφήσω.
Σε φιλώ γλυκά ,
Αγάπη
ΥΓ: Μην με συμβιβαστείς με το υπάρχεις , ζήσε! Και προσπάθησε να είσαι σωστή κι όχι δύσκολη καρδιά … γιατί στο τέλος δεν θυμάσαι πόσο πληγώθηκες και ποιοι σε πλήγωσαν , θυμάσαι ποιους αγάπησες και ποιοι σε αγάπησαν :)
✫ҜℓεφŧηS εяωŧαS✫
11-6-2011


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου