Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Ένα γράμμα αγάπης για όσους θέλουν να πουν στο πιο γλυκό άτομο... Σ' αγαπώ



20/12/04 20:49 Αποστολή απάντησης με παράθεση του σχολίου του μέλους Latinos__

Ένα γράμμα αγάπης για όσους θέλουν να πουν στο πιο γλυκό άτομο... Σ' αγαπώ


Μ' αυτό το γράμμα θέλω να σου εκφράσω τα αισθήματα μου για 'σένα, αυτά τα λόγια αγάπης που δεν είναι παρμένα από βιβλία αλλά από σελίδες που ανήκουν στο βιβλίο της καρδιάς μου. αρχικά ποτέ δεν είχα την ιδέα ότι θα ήσουν το τέλειο... Πριν σε γνωρίσω πίστευα πως κανείς δεν θα υπάρξει στον κόσμο που θα μπορέσει να ξεχωρίσει την απλή επιθυμία από τον έρωτα, το ψέμα από την αλήθεια και το μίσος από την αγάπη.
Καθώς όμως σε κοίταξα στα μάτια η φλόγα της καρδιάς μου ξεχώρισε την τελειότητα... Εσένα! Εσύ ήσουν αυτη η πρίγκηπισσα με το άσπρο άλογο που ονειρευόμουν μικρος στα παραμύθια. Εσύ ήσουν ο άγγελος που κατέβηκε από τους ουρανούς για να πραγματοποιήσει το πιο γλυκό όνειρο της ζωής μου... αυτό που πιστεύω πως θα κρατήσω μέχρι τα γηρατιά μου και θα το πάρω μαζί μου και στο θάνατο γιατί ποτέ δεν θα το αποχωριστό.
Είσαι το πρόσωπο που μόλις το κοιτώ μου δίνει νόημα στη ζωή μου και την ελπίδα ότι κάποτε θα σε κρατήσω σφιχτά στην αγκαλιά μου και δεν θα αφήσω ποτέ. Ποτέ δεν θα ανοίξω την αγκαλιά μου για να σε πάρει κάποιος άλλος που σίγουρα δεν θα σε αγαπήσει όσο εγώ... Γιατί να ξέρεις ότι εγώ θα είμαι ο κηπουρός και 'συ το τριαντάφυλλο που δεν θα αφήσω να μαραθεί ποτέ. ας γίνει η αγάπη μου νερό και η φροντίδα μου ο ήλιος για να σε κρατάει για πάντα ζωντανό...
Να ξέρεις αγάπη μου ότι δεν θα υπάρξει καλύτερος προστάτης για 'σένα εκτός από 'μένα γιατί έχω ορκιστεί σε όρκους ιερούς ότι θα είσαι φυλαγμένος μέσα στην καρδιά μου ώστε να μην σε πειράξει κανείς γιατί η καρδιά μου είναι τόσο δυνατή για 'σένα που καμιά κατάρα, ούτε λύπη, ούτε ταραχή, ούτε αμφιβολία, ούτε μίσος μπορεί να την αγγίξει. . . Το μυστικό της δύναμής της εκτός από την παρουσία σου στη ζωή μου είναι ότι δίπλα στο όνομά σου γράφεται με δικό μου αίμα στην πιο γλυκιά σελίδα της καρδιάς μου.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου