Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Γράμμα 7: Eξομολόγηση

Γράμμα 7: Eξομολόγηση





Αγαπημένη μου…
Μου αρέσει να ζω στο παραμύθι που διάλεξα μόνος μου και όχι σ’ αυτά που άλλοι με ήθελαν.
Μου αρέσει που έχεις τον πρώτο ρόλο στη ζωή μου.
Μου αρέσει ο μοναδικός και απόλυτος τρόπος που μ’ αγαπάς.
Μου αρέσει που όταν με κοιτάζω στον καθρέφτη βλέπω εσένα.
Μου αρέσει που τα προβλήματα μας ενώνουν παρά μας χωρίζουν.
Μου αρέσει που μας φθονούν γιατί δεν μπορούν να μας φθάσουν.
Μου αρέσει που δεν κάνουμε μεγάλους σταυρούς και δεν το παίζουμε άγιοι.
Μου αρέσει που με ξέρεις μέσα και έξω.
Μου αρέσει που ενώ είμαι ο μικρότερος, εσύ μου λες πόσο ασφαλής είσαι κοντά μου.
Μου αρέσει το ουράνιο τόξο μετά τη βροχή.
Μου αρέσει να μαθαίνω από τα λάθη μου.
Μου αρέσει που σου έμαθα να θυμώνεις.
Μου αρέσει όταν γελάμε μέχρι δακρύων.
Μου αρέσει που φτιάξαμε τον δικό μας κόσμο και ζούμε εκεί.
Μου αρέσει που το παρελθόν μου το έκανες σκόνη!
Μου αρέσει που είμαι ο κακός (Δρακουμέλ) και το διασκεδάζεις.
Μου αρέσουν τα παραμύθια!
Μ’ αρέσουν, μ’ αρέσουν, μ’ αρέσουν!
Παραμυθιάζομαι αναμάρτητα. Το παραδέχομαι!
Μου αρέσει που δεν είμαστε ο κανόνας, αλλά η εξαίρεση.
Μου αρέσει που εκδίδεσαι χωρίς ντροπή.
Μου αρέσει που είμαι εγώ και είσαι εσύ.
Έτσι μ’ αρέσει, αγάπη μου!
Ακριβώς έτσι!


                                                    Β. Παπακωνσταντίνου – Έτσι μ’ αρέσει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου