Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Ποια ειμαι εγω❀

Ποια ειμαι εγω❀

 
 
 
 
 
 
11 Votes







Είπα να αλλάξω την σελίδα με τις πληροφορίες σχετικά με εμένα, να την κάνω λιγάκι πιο σοβαρή. Έτσι, γιατί η πρώτη εντύπωση μετράει.
Ας πέσουν λοιπόν οι μάσκες!
Ονομάζομαι Μαρίνα και είμαι φοιτήτρια. Σπουδάζω business Administration ( όσο να ‘ναι ακούγεται πιο glamorous  στα αγγλικά ) κοινώς διοίκηση επιχειρήσεων. Είναι το αντικείμενο που ήθελα να ακολουθήσω και που θεωρώ πως μου ταιριάζει. Πολλοί βέβαια θεωρούν πως θα έπρεπε να έχω σπουδάσει ψυχολογία, αλλά και χωρίς πτυχίο τους κάνω. Συχνά γνωστοί μα και όχι τόσο γνωστοί μου, μού ζητούν συμβουλές και δεν με πειράζει να τους λέω την άποψη μου, είναι ωραίο να βοηθάς τους ανθρώπους.
Το ψευδώνυμο Drama Queen το επέλεξα γιατί ενώ πάντα είμαι δίκαιη όσον αφορά την κρίση μου επί των καταστάσεων ,  κάποιες φορές είμαι υπερβολική στις αντιδράσεις μου. Just like a Drama Queen.
Μιλάω Αγγλικά και Κινέζικα και σκέφτομαι να μάθω άλλη μία γλώσσα, μάλλον αραβικά. Από μικρό παιδί μου άρεσε να γράφω. Όνειρο μου είναι μια μέρα να εκδώσω ένα βιβλίο με κείμενα και σκέψεις μου με την ελπίδα ότι όλο και κάποιος θα το αγοράσει. Δεν νομίζω να το πραγματοποιήσω αλλά και πάλι, μου αρέσει να το ονειρεύομαι. Επίσης αγαπώ το ραδιόφωνο και θα ήταν υπέροχο να ήταν κομμάτι της καθημερινότητας μου. Ίσως να κάνω κάτι ιντερνετικό, ο χρόνος θα δείξει…
Είμαι αρκετά επικοινωνιακή και γνωρίζω εύκολα άτομα, δύσκολα όμως θα ονομάσω κάποιον φίλο μου, φίλος είναι αυτός που σε ξέρει, αυτός που θα σταθεί δίπλα σου στα δύσκολα και θα χαρεί με κάθε στιγμή που θα σε κάνει ευτυχισμένο. Αγαπώ πολύ την οικογένεια μου και την καλύτερη μου φίλη την Μελίτα. Είναι από τους πιο υπέροχους ανθρώπους αυτού του κόσμου και νιώθω απέραντη ευγνωμοσύνη και τιμή που είναι δίπλα μου και με αγαπά. Η Μελίτα είναι σπάνιος άνθρωπος και ένα από τα λίγα άτομα που νιώθω πως μπορώ να εμπιστευτώ, γι αυτό με το καιρό έπαψα να την θεωρώ φίλη και άρχισα να την λογαριάζω ως μέλος της οικογένειας μου.
Αγαπώ το ροζ και κάποιοι το παρεξηγούν επειδή παρά είναι girly. Φαντάζομαι όμως πως αν αγαπούσαμε όλοι το μαύρο, το άσπρο, το μπλε και το κόκκινο ο κόσμος θα παραήταν βαρετός. Μου αρέσουν, οι ωραίοι άνθρωποι, τα δώρα και η σοκολάτα. Δεν μου αρέσουν, οι δήθεν, οι υποκριτές και οι σουπιές (κυριολεκτικά και μεταφορικά). Εκτιμώ, την ειλικρίνεια, τον αυθορμητισμό και ανθρώπους που ξέρουν τι θέλουν και το διεκδικούν. Σιχαίνομαι, τους ανθρώπους που λένε ψέματα με την ίδια ευκολία που αναπνέουν και όσους λένε «Σ’ αγαπώ» χωρίς να το αισθάνονται πραγματικά. Η αγάπη για εμένα είναι πολύ σημαντική και ιδιαίτερη για να χαραμίζεται ανάμεσα στο ψέμα και τον συμβιβασμό.
Στον ελεύθερο μου χρόνο βλέπω ταινίες, σερφάρω στο internet και φυσικά ακούω μουσική χωρίς να με περιορίζω σε μουσικά είδη. Η μουσική είναι έκφραση δεν μπορείς να την περιορίσεις.
Προσπαθώ να σέβομαι τα συναισθήματα των ανθρώπων και να ενθαρρύνω τα όνειρα τους. Δεν αγγίζω τις ελπίδες τους γιατί η Ελπίδα πρέπει να είναι ιερή για τον άνθρωπο και αν καταφέρω να στολίσω τα χείλη τους με ένα χαμόγελο, τότε και εγώ χαμογελώ.
Ονειρεύομαι… καμιά φορά και ξύπνια. Ονειρεύομαι (εις γνώση μου η επανάληψη) ένα κόσμο καλύτερο, που οι νέοι άνθρωποι θα έχουν στα αλήθεια ένα μέλλον να “χτίσουν” και τα παιδιά έναν ουρανό για να ταξιδέψουν την αθωότητα τους. Ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι οι άνθρωποι να ξεχάσουν να αγαπούν και να πάψουν να χαμογελούν. Τότε, πραγματικά ο κόσμος θα έχει φτάσει στο τέλος  του.
Αυτά, αν σας κούρασα σας ζητώ συγνώμη.
Είμαι λοιπόν η Μαρίνα ή αλλιώς η  Drama Queen και μόλις τελείωσα , ελπίζω όμως η αναζήτηση σας στον Κόσμο των Κρυφών μου Σκέψεων τώρα να ξεκινά.
 ♔DƦάɱα QuƎeи♔

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου