Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Καλώς ήρθατε ❀

Καλώς ήρθατε ❀

 
 
 
 
 
 
 
Το παραθυράκι της ψυχής μου, είναι ένας τρόπος να μεταφέρω τις σκέψεις και τα συναισθήμτα μου στο κόσμο..Να μοιράζομαι με αυτόν, δηλαδή με εσάς, ο,τι αισθάνομαι και σκέφτομαι.
Οτιδήποτε γράφεται στο ιστολόγιό μου είναι αποκλειστηκά δικές μου δημιουργιες και ουδέποτε δεν θα προσβάλλω κανέναν κάνοντας κατάχρηση δικών του κειμένων.
Ελπίζω οι αναγνώστες μου να ταξιδεύουν μαζί μου στις ιστορίες, στα πρόσωπα και στους τόπους που περιγράφω κατα καιρούς. Προσφέροντάς τους μία έξοδο από την καθημερινή ρουτίνα της εργασίας και του σχολείου.
Καθώς και διαβάζοντας τις σκέψεις μου, να αισθάνονται ο,τι εκφραζεται έστω και ένα μικρό κομμάτι των δικών τους.
Αυτά ήταν όλα... Σας καλωσορίζω, ελπίζοντας να μην σας κούρασα και σας εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου να είστε πάντα καλά, εκφράζοντας στον κόσμο πάντα τις σκέψεις και τις απόψεις σας χωρίς τον φόβο της λογοκρισίας...:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου