Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

ΓΛΥΚΕΙΑ ΣΚΕΨΗ

Η βραδινή βάρδια της Νύχτας τέλειωσε. Η Μέρα άρχισε σιγά σιγά να χαμογελά και τα χείλη της να λάμπουν σαν να έκρυβαν μέσα τους το φως χιλιάδων ήλιων.
Θαρρείς πως το δα αυτό το λαμπερό χαμόγελο από τις γρίλιες αλλά γύρισα πλευρό. Ήμουν κουρασμένη, θα ενθουσιαζόμουν πιο μετά.
Η Ζέστη βρήκε μια χαραμάδα κάτω από την πόρτα μου και τρύπωσε για να με ξυπνήσει κάπως άβολα.
Στο άγγιγμα της μονάχα μια σκέψη μού ήρθε στο μυαλό : “Ποιος έκλεισε ρε παιδιά το air condition?”.
Δεν είχα άλλη επιλογή σηκώθηκα να το ανοίξω, κάπου μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, πριν ζεσταθώ κι άλλο, εκνευριστώ και χαλάσω την ημέρα μου. Τα μάτια μου έπεσαν πάνω στο ρολόι. Αμέσως συνειδητοποίησα πως είμαι θύμα μιας συμπαντικής συνωμοσίας. Δεν μπορεί να πέρασε τόσο η ώρα. Πρέπει να διαβάσω, να κάνω μπάνιο, να ντυθώ και να φύγω για να πάω στην σχολή.
Το μυαλό μου σε μια ατέλειωτη λεωφόρο με σκέψεις πάσχιζε για να βρει προτεραιότητα. Μα μία Σκέψη ήθελε να κάνει την δική της επανάσταση. Ζωσμένη με επιχειρήματα είχε εισβάλει στα κεντρικά του Εγκεφάλου μου και απειλούσε να τους καταστρέψει όλους αν δεν την άφηνε το Μυαλό μου να ακουστεί. Νομίζω φώναζε  “Λευτεριά στους ταλαιπωρημένους φοιτητές. Κάτω η ελεγχομένη τρομοκρατίας της εξεταστικής”. Ακούστηκε και ηρέμησε. Όλα πήγαν καλά, ευτυχώς δεν θρηνήσαμε θύματα.
Τέρμα οι σκέψεις, πρέπει να το πάρω απόφαση. Πρέπει να κάνω επανάληψη. Πρέπει να πάω να γράψω. Πρέπει να γράψω καλά.
Υπόδουλη των “πρέπει” μου σας αφήνω με τις καλύτερες ευχές μου για μια υπέροχη ημέρα γεμάτη χαμόγελα και χρώματα του καλοκαιριού και πάω ήσυχα ήσυχα να χαθώ στην ανουσιότητα  του σημερινού μου μαθήματος.

_______ ♥*♡*♥* _________

Καλημέρα

_______♥*♡*♥*_________

21/6/2012
♔DƦάɱα QuƎeи♔
To άρθρo αυτό είναι πνευματική ιδιοκτησία του blog  “Οι Κρυφές μου Σκέψεις” . Απαγορεύεται η αντιγραφή, η δημοσίευση, η αναπαραγωγή ή η μετάδοση του, από οποιονδήποτε και με οποιοδήποτε μέσο χωρίς την αναγραφή της πηγής. Copyright  Οι Κρυφές μου Σκέψεις® All rights reserved

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου