Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ......

Lifestyle » Διαφημι-ζωντας
Ένα χαμόγελο, ένα ηλιοβασίλεμα, μια κυριακάτικη βόλτα
Δημοσίευση: 31-10-2012 06:15
Ένα χαμόγελο, ένα ηλιοβασίλεμα, μια κυριακάτικη βόλτα
Eίναι πλέον κοινότυπη η διαπίστωση ότι η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει τους ‘Ελληνες σε αναθεώρηση των βασικών αρχών της ζωής τους, τις οποίες είχαν παραμελήσει τα χρόνια της ευμάρειας. Αρχές όπως η απλότητα, η αυτάρκεια, η σύνεση. Αυτές οι αρχές αποτελούν τις βάσεις της νέας καμπάνιας του ΑΝΤ1 ΤV, η οποία δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει το νέο τηλεοπτικό πρόγραμμα του σταθμού για τη σεζόν 2012-2013. Βασικό της μήνυμα το «back to basics».
Έτσι, ο ΑΝΤ1 στηρίζει φέτος την επικοινωνία του στις αξίες της ζωής. Εστιάζει στα μικρά και καθημερινά πράγματα που δεν κοστίζουν, αλλά είναι πολύτιμα για τον καθένα μας, καθώς δίνουν χαρά, πλημμυρίζουν όμορφα συναισθήματα, χαλαρώνουν και διασκεδάζουν. Στην εποχή της εθνικής κατάθλιψης, ο ΑΝΤ1 μέσα από την επικοινωνία του, προτρέπει τους Έλληνες να χαμογελούν, να είναι αισιόδοξοι και θετικοί. Προκαλεί όλους να κοιτάξουν γύρω τους και να δουν πως υπάρχουν απλά πράγματα που μπορούν να κάνουν τη στιγμή, αλλά και τη ζωή του καθενός πιο γλυκιά. Γιατί κάποια πράγματα που πολλές φορές παραμελούμε ή συχνά θεωρούμε δεδομένα, όπως ένα ηλιοβασίλεμα, μια κυριακάτικη βόλτα, το γέλιο ενός παιδιού, οι φίλοι, έχουν τη «μαγική» δύναμη να φτιάχνουν τη διάθεση. Είναι λοιπόν ώρα να τα ανακαλύψουμε ξανά. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι ότι «Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή, δεν είναι πράγματα» και στηρίζεται ακριβώς στον παραπάνω συλλογισμό. Την νέα καμπάνια του ΑΝΤ1 επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεια Frank για 5η συνεχή χρονιά. Την παραγωγή έκανε η εταιρεία Filmiki με τη σκηνοθετική ομάδα The Core. Μια καμπάνια που αποδεικνύει ότι ένα δυνατό μήνυμα μπορεί να περάσει αποτελεσματικά ακόμα και μέσα από μια διαφήμιση τηλεοπτικού καναλιού.

Ο Ακάκιος επιστρέφει!
Τι συνέβη όταν ο θρυλικός μοναχός Ακάκιος συνάντησε τον Σπύρο Μαυροτσούκαλο και έγιναν «Ευτυχισμένοι Μαζί», τρώγοντας μακαρόνια;
Πόσοι από εσάς θυμούνται τον θρυλικό μοναχό Ακάκιο που έφευγε από το μοναστήρι πάνω σε ένα γαϊδουράκι να πάει να αγοράσει μακαρόνια, τα οποία ο ηγούμενος του φώναζε από μακριά πως θα έπρεπε να είναι Μίσκο; Αναφέρομαι σε εκείνη την ασπρόμαυρη τηλεοπτική διαφήμιση που προβάλλονταν στα κρατικά κανάλια στις αρχές της δεκαετίας του 1970 και έμεινε στην ιστορία για το άκρως επιτυχημένο της μήνυμα. Σήμερα, ο Ακάκιος επανέρχεται στην διαφήμιση, αυτή τη φορά όμως πρόκειται για τον εγγονό του μοναχού, ο οποίος έχει το ίδιο όνομα και είναι ιδιοκτήτης ενός σύγχρονου μπακάλικου. Ο Ακάκιος – τον οποίο υποδύεται ο γνωστός ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος – εξυπηρετεί ένα μικρό παιδί που ζητάει μακαρόνια, τα οποία όμως η μητέρα του δεν του είπε τι μάρκα πρέπει να είναι. Και φυσικά ο Ακάκιος του δίνει μακαρόνια Μίσκο κάνοντάς του και μια γρήγορη αναδρομή στο παρελθόν και στην ιστορία της μάρκας Μίσκο. Στόχος της καμπάνιας είναι η ενίσχυση της ποιοτικής υπεροχής της Misko και των συναισθηματικών δεσμών που ενώνουν την ιστορία της μάρκας με τα σημερινά προϊόντα και τους σύγχρονους καταναλωτές. Ο Ακάκιος είναι ένα πρόσωπο που εκφράζει άριστα την ταυτότητα της Misko, συνδυάζοντας τις παραδοσιακές και οικογενειακές αξίες με τη σύγχρονη ζωή. Η επιλογή του Δημήτρη Μαυρόπουλου είναι εξαιρετικά εύστοχη, αφού ο καλός ηθοποιός έχει γίνει ιδιαίτερα αγαπητός στο ελληνικό τηλεοπτικό κοινό, μέσα από τις εξαιρετικές ερμηνείες του σε τηλεοπτικά σίριαλ των τελευταίων χρόνων. Ποιος μπορεί άλλωστε να ξεχάσει τον Σπύρο Μαυροτσούκαλο στην επιτυχημένη σειρά «Ευτυχισμένοι Μαζί», η οποία προβάλλεται ακόμα στις τηλεοπτικές μας οθόνες; Ο Δημήτρης Μαυρόπουλος με το εξαιρετικό του χιούμορ καταφέρνει να αποτυπώσει την παρουσία του στο μυαλό του τηλεθεατή, όπως και το διαφημιστικό μήνυμα που ο ίδιος μεταφέρει. Η ταινία δημιουργήθηκε από την διαφημιστική εταιρεία Y&R, σε συνεργασία με τους Γιώργο Ιωαννίδη και Μάρω Παναγιωτακοπούλου στο πλαίσιο freelance συνεργασίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου