Πληροφορίες
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
Περιγραφή
Όλλα
άρχισαν στην ιρλανδία,στα ναυπηγεία του Μπέλφαστ...3.000 άνθρωποι
δούλευαν πάνω από δύο χρόνια....Κατασκεύαζαν ένα τέρας...Το μεγαλύτερο
πλοίο του κόσμου..Την άνοιξη του 1909 ένα ατσάλινο βουνό άρχισε να
ορθώνεται προς τον ουρανό...το πλοίο θα ζύγιζε 66.000 τόνους...το σκαρί
του θα είχε έκταση 4 οικοδομικών τετραγώνων...και κάθε ατμομηχανή του
ύψος τριώροφου κτίσματος...το μέγεθος του εγχειρή
ματος
προκαλούσε ενθουσιασμό...θύμιζε σκηνή από τα ταξίδια του
Γκιούλιβερ...όταν 20 άλογα έσυραν την άγκυρα στους δρόμους του
Μπέλφαστ...Κάποιοι ένιωσαν να απειλούνται από το γίγαντα...Έγραψαν ότι
είχε εφιαλτικές διαστάσεις...Η πραγματικότητα όμως ξεπέρασε και τα
χειρότερα προαισθήματα...Η μοίρα του πλοίου εξακολουθεί να γοητεύει τον
κόσμο...και το όνομά του είχε γίνει συνώνυμο της τραγωδίας!
ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΟΝΙΣΤΕΣ:
Ο τζ.μπρους ιζμέυ ήταν ο "πρόεδρος" της εταιρείας ναυσιπλοίας "white star line",τής πλοιοκτήτριας εταιρείας του τιτανικού!Ο Ιζμέυ ηταν αυτός που είχαι μπλοκάρει την ιδέα για 48 σωσίβιες λέμβους...Έλεγε ότι αρκούσαν όσες όριζε ο νόμος...και όμως αυτός ήταν που έφυγε απ'το πλοίο κι άφησε 1.500 άτομα πισω!
Ο Τόμας Άντριους ήταν ο "διευθυντής και σχεδιαστής" του διάσημου ναυπηγείου "harland & wolff", όπου είχε κατασκευαστεί ο τιτανικός...Σχεδίασε και έφτιαξε απ'το μηδέν τον Τιτανικό 'Ήξερε το πλοίο καλύτερα απ΄τον καθένα...Είχε σχεδιάσει τα καπόνια να περιστρέφονται και να παίρνουν τη μια σωσίβια λέμβο, και μετά την άλλη Στις σημειώσεις του υπήρχαν τα νούμερα των λέμβων που έπρεπε να υπάρχουν, μα δεν τον άκουσαν και αναγκάστηκε να βάλει μόνο όσες χρειάζονταν δια νόμου!
Ο Έντουαρτ Τζον Σμιθ είχε 30 χρόνια στη θάλασσα με άμεμπτο παρελθόν ήταν ο "καπετάνιος" και η αποστολή αυτή θα αποτελούσε το απόγειο τής καριέρας του:Θα πήγαινε το πιο μεγάλο και όμορφο πλοίο του κόσμου πέρα απ'τον ωκεανό, στο παρθενικό του ταξίδι και έπειτα σκόπευε να εγκαταλείψει την ενεργό δράση και να απολαύσει τη σύνταξή του!
Η ΙΣΤΟΡΙΑ:
31η μα ίου 1911, ώρα 12:05...Οι ισχυροί υδραυλικοί μηχανισμοί ανύψωσης τίθενται σε λειτουργία και ωθούν προς τα εμπρός την ατσάλινα μάζα του τιτανικού...λίγα λεπτά μετά τις 12:30 ολοκληρωνόταν η κάθοδος του τιτανικού προς τη θάλασσα, όπου σταμάτησε η ώθησή του και συγκρατείται πλέον από έξι βαριές άγκυρες, κάβους και ελκυστήρες που ζύγιζαν πάνω από οκτώ τόνους...ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ μπορεί πλέον να πλεύσει ελεύθερος στη θάλασσα που έμελλε να κατακτήσει!!!
Η στιγμή που όλοι περίμεναν είχε φτάσει:την επόμενη , στης 10 Απριλίου 1912, το μεγαλύτερο, αλλά κυρίως το πολυτελέστερο, πλοίο του κόσμου, καύχημα και απόδειξη της αγγλικής υπεροχής στην θάλασσα, θα απέπλεε για το παρθενικό του ταξίδι στον Ατλαντικό!
O τιτανικός απέπλευσε από το σαουθάμπτον το μεσημέρι...Θα έφτανε στη Νέα Υόρκη μέσα σε μία εβδομάδα...μεταφέροντας 2.228 επιβάτες...Την επόμενη μέρα ο τιτανικός έκανε την τελευταία του στάση στο Κουήνσταουν της Ιρλανδίας...μετά ο τιτανικός ξεκίνησε για τη σφαίρα του θρύλου...Εξαφανίστηκε από παντού εκτός από τη μνήμη των ανθρώπων!
Ο ΑΒΥΘΙΣΤΟΣ ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ:
Το πλοίο χωριζόταν σε 16 διαμερίσματα...Σχεδιάστηκε να είναι όσο αβύθιστο γινόταν τότε..το χειρότερο θα ήταν να γίνει μια σύγκρουση στη μέση τότε θα πλημμύριζαν κάποια διαμερίσματα, μα θα σώνονταν,Επίσης σχεδιάστηκε να επιπλέει κι ας πλημμύριζαν τα πρώτα τέσσερα στη σειρά...Αυτό ήταν το χειρότερο που φαντάζονταν...Με όλα αυτά τα μέτρα ασφαλείας, θεωρείτο αβύθιστο...Μα δεν είχαν σκεφτεί αυτό που έγινε εκείνη τη νύχτα...Ο Τιτανικος χτύπησε στη δεξιά μεριά...το νερό άρχισε να ανεβαίνει στα αμπάρια μετά στις αίθουσες με τους λέβητες...το πέμπτο στην σειρά διαμέρισμα...και καθώς βυθιζόταν, μόλις άρχισε να σταθεροποιείται...έφτασε το νερό στο πάνω μέρος(που δεν ήταν πάνω από το Ε DECK) και γέμισαν και τ'άλλα..Ήταν σίγουρο πως ότι κι αν έκαναν, το πλοίο δε θα άντεχε!
TO ΡΕΚΟΡ Η ΑΓΝOΗΣΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΟΝ ΓΙΑ ΠΑΓΟΒΟΥΝΑ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ:
Μια επιβάτις, η Ελίζαμπεθ Λάινς άκουσε μια συζήτηση μεταξύ του πλοιάρχου σμιθ και του Μπρους Ιζμέυ, ιδιοκτήτη του πλοίου....άκουσε τον Ιζμέυ να του λέει ότι ήθελε να φτάσει το πλοίο στη Νέα Υόρκη μια μέρα νωρίτερα...ήθελε το παρθενικό ταξίδι του τιτανικού να γίνει πρωτοσέλιδο!
Ο Τιτανικός θα συναντούσε στην διάρκεια του ταξιδιού του ένα πεδίο από πάγου και παγόβουνα....την Κυριακή 14-04-1912 ο τιτανικός λάμβανε προειδοποιητικά σήματα από παραπλέοντα πλοία για παγόβουνα μα ο καπετάνιος τα αγνοούσε...μάλιστα επιτάχυνε ταχύτητα....ήθελε να φτάσει μια μέρα νωρίτερα.........
14/4/1912.....Ο ύπαρχος Ουίλιαμ Μέρντοχ είχε υπηρεσία...Ο πλοηγός Χίτσενς ήταν στο πηδάλιο...ώσπου ξαφνικά ακούγετε το καμπανάκι να χτυπά και ο Φρέντερεκ φλίτ να φωνάζει δυνατά:ICEBERG STRAIGHT AHEAD!!!!
Η ακαριαία απόφαση που έπρεπε να πάρει ο Μέρντοχ...Μπορεί να πάει αριστερά ή δεξιά...και τότε διατάζει:Όλο δεξιά!Γρήγορα!Ο Μέρντοχ ξαφνικά αντικρίζει ένα παγόβουνο.....στις 23:40 ο τιτανικός συγκρούεται στο παγόβουνο...όλο το πλοίο τραντάζετε....Αμέσως σφραγίζει τα 16 στεγανά του πλοίου.....ο Μέρντοχ Ξέρει πόσοι επιβάτες υπάρχουν...πόσο λίγες σωσίβιες λέμβοι υπάρχουν...σε τι κίνδυνο είναι το πλοίο...
ΟΙ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ:
Αμέσως μετά την σύγκρουση καταφτάνει ο καπετάνιος στην γέφυρα και ρωτάει:WHAT WAS THIS MR MERDOK?
και απαντά:AN ICEBERG SIR......!
Έντρομος ζητά να ελεγχθεί το πλοίο....
Ένα τέταρτο μετά στην γέφυρα...ο Άντριους λέει....:ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΜΠΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ BOILER ROOM, ΠΕΝΤΕ....ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΜΑ ΟΧΙ ΜΕ ΠΕΝΤΕ...NOT FIVE....!!!!ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ...ΘΑ ΒΥΘΙΣΤΗ....
Όλοι παγόνουν.....
ΣΜΙΘ:πόση ώρα έχουμε?
ΑΝΤΡΙΟΥΣ:περίπου δυο ώρες....!
ΣΜΙΘ:Πόσους επιβάτες έχουμε?
ΜΕΡΝΤΟΧ:2228 ΨΥΧΕΣ ΚΥΡΙΕ...!!
ΣΜΙΘ:Νομίζω πως θα το έχετε το πρωτοσέλιδο κύριε ιζμέυ....
Μετά ο καπετάνιος πηγαίνει αυτοπροσώπως από τη γέφυρα στον ασύρματο απ' όπου λίγο μετά τα μεσάνυχτα στέλνει το πρώτο σήμα κινδύνου.
Είναι η πρώτη εποχή του ασυρμάτου και το μόλις καθιερωμένο σήμα κινδύνου SOS είναι κάτι πρωτόγνωρο για τον ασυρματιστή Τζάκ Φίλιπς και τον Χάρολντ Μπράιντ!
Ορισμένοι επιβάτες της 1ης θέσης μαζεύονται στο γυμναστήριο!
Ο νόμος της θάλασσας λέει πρώτα τα γυναικόπαιδα...
Τα γυναικόπαιδα πρέπει να επιβιβαστούν στις λέμβους... Στ'αριστερά, ο ανθυποπλοίαρχος Λάιτολερ το πήρε μετρητοίς!
Άφηνε μόνο γυναικόπαιδα να μπουν στις βάρκες..και μόνο όσους ναύτες ήταν απαραίτητοι!
Στην άλλη πλευρά του πλοίου ήταν ο Μέρντοχ!
Έριχνε τις βάρκες στο νερό όσο πιο γρήγορα μπορούσε..έσπρωχνε μέσα γυναικόπαιδα και άντρες απ'όλες τις θέσεις!
Τα 2/3 όσων σώθηκαν το χρωστούν στον Μέρντοχ!
Λίγοι αντιλαμβάνονται ότι λόγω της ανεπαρκούς νομοθεσίας οι λέμβοι φτάνουν μόνο για τους μισούς επιβάτες!
Εκτοξεύονται φωτοβολίδες από τη δεξιά πλευρά της γέφυρας!
Στα βόρεια πλέει το Βρετανικό ατμόπλοιο Καλιφόρνια!
Ο πλοίαρχος Στάνλει Λορντ μαθαίνει για τις φωτοβολίδες
προτιμά όμως να συνεχίσει τον ύπνο του!
Θα περάσει όλη του τη ζωή απολογούμενος!
Πολλές λέμβοι εξακολουθούν να κατεβαίνουν μισοάδειες!
Λίγοι καταλαβαίνουν οτι ο τιτανικός βυθίζεται!
ο Θεός είπε, "έχεις δυόμισι ώρες ν'αποφασίσεις για τη ζωή σου....Τι θα κάνεις; θα γίνεις ήρωας ή δειλός;"
Θα πάλευες να σωθείς ή θα περίμενες στωικά με τους επιβάτες Γ' Θέσης, να ανοίξει κάποιος την πόρτα;(πολλούς επιβάτες της 3ης θέσεις τους κλείδωσαν μέσα στο πλοίο για να μήν γίνει συνωστισμός στο κατάστρωμα του τιτανικού)..τι θα έκανες;
O Μπρους Ιζμέυ ήταν ο υπεύθυνος...Κι όμως εκείνος σώθηκε, ενώ άλλοι πέθαναν!
Και τώρα, στο τέλος 1500 άνθρωποι αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι θα πεθάνουν!
Στο επάνω κατάστρωμα κοντά στην είσοδο της σκάλας η ορχήστρα συνεχίζει να παίζει..κανείς δεν θα θυμόταν ποια τραγούδια έπαιζαν και όλοι ο μουσικοί πνίγηκαν..
Η ορχήστρα όμως και ο μαέστρος Γουάλας Χάρτλει έγιναν αθάνατοι ήρωες αυτής της θαλάσσιας τραγωδίας!
Λίγοι τίμησαν τον καπετάνιο που είχε αγνοήσει προειδοποιήσεις όταν ξεκίνησε, θρασύτατος το ταξίδι του προς τη μοίρα!
Χάθηκε μαζί με το πλοίο του..Τα τελευταία του λόγια αμφισβητούνται...Λένε ότι είπε στο πλήρωμα, "φερθείτε ως Βρετανοί"...Άλλοι πάλι λένε ότι είπε, "Ο σώζων εαυτόν σωθήτω"
ΤΕΛΙΚΑ....στης 2:40 τα ξημερώματα της 15ης Απριλίου του 1912 ο τιτανικός χάθηκε στα βάθη του ατλαντικού Ωκεανού παρασύροντας στον Θάνατο 1.500 ανθρώπους....
15-04-1912:
Το μουντό πρωινό της 15ης Απριλίου του 1912 έφερε στο φως ένα σκορπισμένο στόλο σωσίβιων λέμβων.
Εκατοντάδες πτώματα επέπλεαν στο νερό.
Στις βάρκες επέβαιναν μόνο 705 επιζώντες.
Οι επιβάτες του πλοίου "ΚΑΡΠΑΘΙΑ" τράβηξαν φωτογραφίες από τη διάσωση των επιζώντων.
Με διπλό φορτίο το Καρπάθια ξεκίνησε για τη Νέα Υόρκη.
Επικρατούσε ηρεμία....
Ήταν πολύ νωρίς για εξηγήσεις
και πολύ αργά για θρήνους.
Οι φήμες και η σύγχυση κρατούσαν ζωντανή την ελπίδα,
ότι είχαν μαζευτεί και άλλοι απο παραπλέοντα πλοία...
ΟΙ 1500 ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΜΙΛΟΥΝ ΑΚΟΜΑ....
ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ....
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΡΥΠΝΟΙ, ΤΑΠΕΙΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΝΕΤΙΚΟΙ.....GOOD BYE TITANIC........!
the end.........
ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΟΝΙΣΤΕΣ:
Ο τζ.μπρους ιζμέυ ήταν ο "πρόεδρος" της εταιρείας ναυσιπλοίας "white star line",τής πλοιοκτήτριας εταιρείας του τιτανικού!Ο Ιζμέυ ηταν αυτός που είχαι μπλοκάρει την ιδέα για 48 σωσίβιες λέμβους...Έλεγε ότι αρκούσαν όσες όριζε ο νόμος...και όμως αυτός ήταν που έφυγε απ'το πλοίο κι άφησε 1.500 άτομα πισω!
Ο Τόμας Άντριους ήταν ο "διευθυντής και σχεδιαστής" του διάσημου ναυπηγείου "harland & wolff", όπου είχε κατασκευαστεί ο τιτανικός...Σχεδίασε και έφτιαξε απ'το μηδέν τον Τιτανικό 'Ήξερε το πλοίο καλύτερα απ΄τον καθένα...Είχε σχεδιάσει τα καπόνια να περιστρέφονται και να παίρνουν τη μια σωσίβια λέμβο, και μετά την άλλη Στις σημειώσεις του υπήρχαν τα νούμερα των λέμβων που έπρεπε να υπάρχουν, μα δεν τον άκουσαν και αναγκάστηκε να βάλει μόνο όσες χρειάζονταν δια νόμου!
Ο Έντουαρτ Τζον Σμιθ είχε 30 χρόνια στη θάλασσα με άμεμπτο παρελθόν ήταν ο "καπετάνιος" και η αποστολή αυτή θα αποτελούσε το απόγειο τής καριέρας του:Θα πήγαινε το πιο μεγάλο και όμορφο πλοίο του κόσμου πέρα απ'τον ωκεανό, στο παρθενικό του ταξίδι και έπειτα σκόπευε να εγκαταλείψει την ενεργό δράση και να απολαύσει τη σύνταξή του!
Η ΙΣΤΟΡΙΑ:
31η μα ίου 1911, ώρα 12:05...Οι ισχυροί υδραυλικοί μηχανισμοί ανύψωσης τίθενται σε λειτουργία και ωθούν προς τα εμπρός την ατσάλινα μάζα του τιτανικού...λίγα λεπτά μετά τις 12:30 ολοκληρωνόταν η κάθοδος του τιτανικού προς τη θάλασσα, όπου σταμάτησε η ώθησή του και συγκρατείται πλέον από έξι βαριές άγκυρες, κάβους και ελκυστήρες που ζύγιζαν πάνω από οκτώ τόνους...ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ μπορεί πλέον να πλεύσει ελεύθερος στη θάλασσα που έμελλε να κατακτήσει!!!
Η στιγμή που όλοι περίμεναν είχε φτάσει:την επόμενη , στης 10 Απριλίου 1912, το μεγαλύτερο, αλλά κυρίως το πολυτελέστερο, πλοίο του κόσμου, καύχημα και απόδειξη της αγγλικής υπεροχής στην θάλασσα, θα απέπλεε για το παρθενικό του ταξίδι στον Ατλαντικό!
O τιτανικός απέπλευσε από το σαουθάμπτον το μεσημέρι...Θα έφτανε στη Νέα Υόρκη μέσα σε μία εβδομάδα...μεταφέροντας 2.228 επιβάτες...Την επόμενη μέρα ο τιτανικός έκανε την τελευταία του στάση στο Κουήνσταουν της Ιρλανδίας...μετά ο τιτανικός ξεκίνησε για τη σφαίρα του θρύλου...Εξαφανίστηκε από παντού εκτός από τη μνήμη των ανθρώπων!
Ο ΑΒΥΘΙΣΤΟΣ ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ:
Το πλοίο χωριζόταν σε 16 διαμερίσματα...Σχεδιάστηκε να είναι όσο αβύθιστο γινόταν τότε..το χειρότερο θα ήταν να γίνει μια σύγκρουση στη μέση τότε θα πλημμύριζαν κάποια διαμερίσματα, μα θα σώνονταν,Επίσης σχεδιάστηκε να επιπλέει κι ας πλημμύριζαν τα πρώτα τέσσερα στη σειρά...Αυτό ήταν το χειρότερο που φαντάζονταν...Με όλα αυτά τα μέτρα ασφαλείας, θεωρείτο αβύθιστο...Μα δεν είχαν σκεφτεί αυτό που έγινε εκείνη τη νύχτα...Ο Τιτανικος χτύπησε στη δεξιά μεριά...το νερό άρχισε να ανεβαίνει στα αμπάρια μετά στις αίθουσες με τους λέβητες...το πέμπτο στην σειρά διαμέρισμα...και καθώς βυθιζόταν, μόλις άρχισε να σταθεροποιείται...έφτασε το νερό στο πάνω μέρος(που δεν ήταν πάνω από το Ε DECK) και γέμισαν και τ'άλλα..Ήταν σίγουρο πως ότι κι αν έκαναν, το πλοίο δε θα άντεχε!
TO ΡΕΚΟΡ Η ΑΓΝOΗΣΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΟΝ ΓΙΑ ΠΑΓΟΒΟΥΝΑ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ:
Μια επιβάτις, η Ελίζαμπεθ Λάινς άκουσε μια συζήτηση μεταξύ του πλοιάρχου σμιθ και του Μπρους Ιζμέυ, ιδιοκτήτη του πλοίου....άκουσε τον Ιζμέυ να του λέει ότι ήθελε να φτάσει το πλοίο στη Νέα Υόρκη μια μέρα νωρίτερα...ήθελε το παρθενικό ταξίδι του τιτανικού να γίνει πρωτοσέλιδο!
Ο Τιτανικός θα συναντούσε στην διάρκεια του ταξιδιού του ένα πεδίο από πάγου και παγόβουνα....την Κυριακή 14-04-1912 ο τιτανικός λάμβανε προειδοποιητικά σήματα από παραπλέοντα πλοία για παγόβουνα μα ο καπετάνιος τα αγνοούσε...μάλιστα επιτάχυνε ταχύτητα....ήθελε να φτάσει μια μέρα νωρίτερα.........
14/4/1912.....Ο ύπαρχος Ουίλιαμ Μέρντοχ είχε υπηρεσία...Ο πλοηγός Χίτσενς ήταν στο πηδάλιο...ώσπου ξαφνικά ακούγετε το καμπανάκι να χτυπά και ο Φρέντερεκ φλίτ να φωνάζει δυνατά:ICEBERG STRAIGHT AHEAD!!!!
Η ακαριαία απόφαση που έπρεπε να πάρει ο Μέρντοχ...Μπορεί να πάει αριστερά ή δεξιά...και τότε διατάζει:Όλο δεξιά!Γρήγορα!Ο Μέρντοχ ξαφνικά αντικρίζει ένα παγόβουνο.....στις 23:40 ο τιτανικός συγκρούεται στο παγόβουνο...όλο το πλοίο τραντάζετε....Αμέσως σφραγίζει τα 16 στεγανά του πλοίου.....ο Μέρντοχ Ξέρει πόσοι επιβάτες υπάρχουν...πόσο λίγες σωσίβιες λέμβοι υπάρχουν...σε τι κίνδυνο είναι το πλοίο...
ΟΙ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ:
Αμέσως μετά την σύγκρουση καταφτάνει ο καπετάνιος στην γέφυρα και ρωτάει:WHAT WAS THIS MR MERDOK?
και απαντά:AN ICEBERG SIR......!
Έντρομος ζητά να ελεγχθεί το πλοίο....
Ένα τέταρτο μετά στην γέφυρα...ο Άντριους λέει....:ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΜΠΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ BOILER ROOM, ΠΕΝΤΕ....ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΜΑ ΟΧΙ ΜΕ ΠΕΝΤΕ...NOT FIVE....!!!!ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ...ΘΑ ΒΥΘΙΣΤΗ....
Όλοι παγόνουν.....
ΣΜΙΘ:πόση ώρα έχουμε?
ΑΝΤΡΙΟΥΣ:περίπου δυο ώρες....!
ΣΜΙΘ:Πόσους επιβάτες έχουμε?
ΜΕΡΝΤΟΧ:2228 ΨΥΧΕΣ ΚΥΡΙΕ...!!
ΣΜΙΘ:Νομίζω πως θα το έχετε το πρωτοσέλιδο κύριε ιζμέυ....
Μετά ο καπετάνιος πηγαίνει αυτοπροσώπως από τη γέφυρα στον ασύρματο απ' όπου λίγο μετά τα μεσάνυχτα στέλνει το πρώτο σήμα κινδύνου.
Είναι η πρώτη εποχή του ασυρμάτου και το μόλις καθιερωμένο σήμα κινδύνου SOS είναι κάτι πρωτόγνωρο για τον ασυρματιστή Τζάκ Φίλιπς και τον Χάρολντ Μπράιντ!
Ορισμένοι επιβάτες της 1ης θέσης μαζεύονται στο γυμναστήριο!
Ο νόμος της θάλασσας λέει πρώτα τα γυναικόπαιδα...
Τα γυναικόπαιδα πρέπει να επιβιβαστούν στις λέμβους... Στ'αριστερά, ο ανθυποπλοίαρχος Λάιτολερ το πήρε μετρητοίς!
Άφηνε μόνο γυναικόπαιδα να μπουν στις βάρκες..και μόνο όσους ναύτες ήταν απαραίτητοι!
Στην άλλη πλευρά του πλοίου ήταν ο Μέρντοχ!
Έριχνε τις βάρκες στο νερό όσο πιο γρήγορα μπορούσε..έσπρωχνε μέσα γυναικόπαιδα και άντρες απ'όλες τις θέσεις!
Τα 2/3 όσων σώθηκαν το χρωστούν στον Μέρντοχ!
Λίγοι αντιλαμβάνονται ότι λόγω της ανεπαρκούς νομοθεσίας οι λέμβοι φτάνουν μόνο για τους μισούς επιβάτες!
Εκτοξεύονται φωτοβολίδες από τη δεξιά πλευρά της γέφυρας!
Στα βόρεια πλέει το Βρετανικό ατμόπλοιο Καλιφόρνια!
Ο πλοίαρχος Στάνλει Λορντ μαθαίνει για τις φωτοβολίδες
προτιμά όμως να συνεχίσει τον ύπνο του!
Θα περάσει όλη του τη ζωή απολογούμενος!
Πολλές λέμβοι εξακολουθούν να κατεβαίνουν μισοάδειες!
Λίγοι καταλαβαίνουν οτι ο τιτανικός βυθίζεται!
ο Θεός είπε, "έχεις δυόμισι ώρες ν'αποφασίσεις για τη ζωή σου....Τι θα κάνεις; θα γίνεις ήρωας ή δειλός;"
Θα πάλευες να σωθείς ή θα περίμενες στωικά με τους επιβάτες Γ' Θέσης, να ανοίξει κάποιος την πόρτα;(πολλούς επιβάτες της 3ης θέσεις τους κλείδωσαν μέσα στο πλοίο για να μήν γίνει συνωστισμός στο κατάστρωμα του τιτανικού)..τι θα έκανες;
O Μπρους Ιζμέυ ήταν ο υπεύθυνος...Κι όμως εκείνος σώθηκε, ενώ άλλοι πέθαναν!
Και τώρα, στο τέλος 1500 άνθρωποι αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι θα πεθάνουν!
Στο επάνω κατάστρωμα κοντά στην είσοδο της σκάλας η ορχήστρα συνεχίζει να παίζει..κανείς δεν θα θυμόταν ποια τραγούδια έπαιζαν και όλοι ο μουσικοί πνίγηκαν..
Η ορχήστρα όμως και ο μαέστρος Γουάλας Χάρτλει έγιναν αθάνατοι ήρωες αυτής της θαλάσσιας τραγωδίας!
Λίγοι τίμησαν τον καπετάνιο που είχε αγνοήσει προειδοποιήσεις όταν ξεκίνησε, θρασύτατος το ταξίδι του προς τη μοίρα!
Χάθηκε μαζί με το πλοίο του..Τα τελευταία του λόγια αμφισβητούνται...Λένε ότι είπε στο πλήρωμα, "φερθείτε ως Βρετανοί"...Άλλοι πάλι λένε ότι είπε, "Ο σώζων εαυτόν σωθήτω"
ΤΕΛΙΚΑ....στης 2:40 τα ξημερώματα της 15ης Απριλίου του 1912 ο τιτανικός χάθηκε στα βάθη του ατλαντικού Ωκεανού παρασύροντας στον Θάνατο 1.500 ανθρώπους....
15-04-1912:
Το μουντό πρωινό της 15ης Απριλίου του 1912 έφερε στο φως ένα σκορπισμένο στόλο σωσίβιων λέμβων.
Εκατοντάδες πτώματα επέπλεαν στο νερό.
Στις βάρκες επέβαιναν μόνο 705 επιζώντες.
Οι επιβάτες του πλοίου "ΚΑΡΠΑΘΙΑ" τράβηξαν φωτογραφίες από τη διάσωση των επιζώντων.
Με διπλό φορτίο το Καρπάθια ξεκίνησε για τη Νέα Υόρκη.
Επικρατούσε ηρεμία....
Ήταν πολύ νωρίς για εξηγήσεις
και πολύ αργά για θρήνους.
Οι φήμες και η σύγχυση κρατούσαν ζωντανή την ελπίδα,
ότι είχαν μαζευτεί και άλλοι απο παραπλέοντα πλοία...
ΟΙ 1500 ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΜΙΛΟΥΝ ΑΚΟΜΑ....
ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ....
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΡΥΠΝΟΙ, ΤΑΠΕΙΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΝΕΤΙΚΟΙ.....GOOD BYE TITANIC........!
the end.........
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου