Η κριτική του "α"
από τον Χρήστο Μήτση
Η ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΗΘΗ ΤΩΝ '70S ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΗ ΦΗΜΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ
ΣΚΗΝΗ "ΜΕ ΤΟ ΒΟΥΤΥΡΟ", ΩΣΤΟΣΟ ΧΡΩΣΤΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΤΟΣΟ
ΣΤΗΝ ΤΟΛΜΗΡΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΠΕΡΤΟΛΟΥΤΣΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΠΑΡΑΚΤΙΚΗ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΠΡΑΝΤΟ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΗΚΑΝ ΜΕ ΜΙΑ
ΟΣΚΑΡΙΚΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ. ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΗΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η
ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΝ ΚΑΕΛ ΣΥΝΕΚΡΙΝΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ "ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ"
ΤΟΥ ΣΤΡΑΒΙΝΣΚΙ ΤΟ 1913, ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΤΕΙ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΧΥΤΗ
ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ ΜΕ ΨΥΧΡΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΜΙΑΣ
(ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου